Wednesday 18 July 2012

Sejarah for 3 weeks!

Assalamualaikum teman-teman..lama sudah aku tak post entry ek..erm...agak bz la coz 3 minggu lepas aku tibe-tibe dapat jadual mengajar subjek sejarah form 4 n form 5 ok..sila kagum!..haha...aku rasa hebat kot sebab dulu agak kojol gak ar result sejarah aku..tapi alhamdulillah aku boleh mengajar dengan jayanya...form 4 aku ajar 4 kelas..AL FARABI..AL ZAHRAWI..AL BATANI AND IBNU SINA...Form 5 pula aku mengajar 2 kelas..5 IBNU KHALDUN AND 5 AL RADZI..dengan tiada pengalaman alhamdulillah dalam masa 3 minggu aku dapat habiskan 1 bab form 4 iaitu bab 6..and separuh bab 9 Form 5...
Aku suka bab 6 Tingkatan 4 ( Bab Pemerintahan Kerajaan Islam)..Bab pemerintahan Khulafa Ar Rasyidin..Bani Umaiyah..Bani Abbasiyah dan Bani Uthmaniah..seronok pulak ajar bab tu sampai hafal and siap buat notes untuk students..rajin kan..(puji diri sendirik) :P..Okay..Jumaat ni aku habis contract untuk SMK sri Tanjung n Isnin depan aku akan sambung contract di SMK Air Baloi sampai bulan 10..kali ni aku ngajar SAINS Form 3..err..insyallah boleh ngajar dengan baik coz dulu Sains aku skor jugak...


Terlanjur aku buat entry ni..aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak...




Insyallah..semoga mengajar pada bulan Ramadhan nanti lebih memberi aku keberkatan..amin..Good Luck for me..:)

No comments:

Post a Comment