Friday 27 July 2012

Ringkasan kronologi braces aku

Assalamualaikum..saje nak letak kronologi braces yang ringkas..entry yang lain aku membebel panjang je...:p


*Kad Ortho yang wajib di bawa setiap appointment...:)
Angka terpaksa dirahsiakan..:p

Tarikh penting dan bersejarah : (seperti tertera di kad)

  • 11/6/2012 ~ Tarikh aku pergi klinik yang aku telah survey..aku pilih klinik pergigian di kawasan Pontian je..dekat sikit..So, Pada hari tu, aku berbincang dan bertanya banyak soalan tentang braces..selepas berpuas hati..aku menjalani x-ray dan mould gigi dan kosnya RM3++. Then set next appointment pada 14/6/2012 untuk cabut gigi 2 batang.
  • 19/7/2012 ~ Cabut gigi 2 batang.. geraham kecil belah kiri atas dan bawah..
  • 24/7/2012 ~ Cabut lagi 2 batang.. geraham kecil belah kanan atas dan bawah..
  •   26/7/2012 ~ Pasang braces..siap!
  • 26/7/2012 ----> 2 years lagi = Berubahlah kehidupan aku sebagai Cik gigi besi atau cikgu gigi besi ..hihihi..semoga segala appointment yang dah di set berjalan dengan lancar..semoga cik gigi sentiasa berlaku adil..saksama..dedikasi dan melakukan kerja dengan baik...insyallah...amin...



No comments:

Post a Comment