Saturday 10 December 2011

DAY 9 ~ PERASAAN ANDA HARI INI

Salam..perasaan hari ni ye..Harini rasa happy yang amat2 sangat (seriously..memang happy) pertama sekali...pagi2 tadi je bangun aku dah senyum..aku mimpi Junsu 2PM date wif me!!!..haha..(serious aku x tipu!!)..ni gara2 tengok Mnet Scandal la ni..da sampai termimpi aku dengan Junsu plak..tapi serius ok..aku rasa sangat real sebab aku nampak muka dia..muka Junsu..bukan samar2...n bila dia genggam tangan aku..memang rasa dia pegang tangan aku..tapi dalam mimpi je la..alahai..kalau betul best gile kot..ahah..perasan~..

ok..yang kedua...aku ada interview pagi tadi dengan Koperasi kat area Pontian ni..Alhamdulillah interview sangat ok sbb aku da prepare psl latar belakang dan menteri tentang koperasi ni..interveiwer sampai puji aku tahu semua psl koperasi ni..tapi bergantung rezekila disebabkan calon interview dalam 10 org dan semua lebih tua dan berpengalaman dari aku..dia nak sorang je..so..mase interview happy je sbb dapat gelak2 cerita pengalaman belajar dengan praktikal..dan aku rasa happy sbb kali ini adalah interview paling best pernah aku dapat..walaupun nervous 4 org besar interview..tapi dorang friendly..erm..tapi aku xnklah mengharap sangat dapat kerja situ disebabkan calon2 yang sangat hebat...kalau dapat alhamdulillah, rezeki aku la kat situ..insyallah..itu ajela nak share..ok bai..:)

No comments:

Post a Comment