Saturday 3 December 2011

Day 5~ My Status


Salam..Alamakk...Apakah?...soalan membunuh ni..sebenarnya..em..saya..em..saya..em..sebenarnya status saya adalah janda beranak lapanbelas..haha....x logik je kan..nak menipu agak2 lah weh..haha..yelah2 i tell the truth..so..the truth is saya single ye..but not available (belum terfikir lagi nak double nih)..huhu..aku last couple bulan March lepas..hubungan kami memang xde masalah..he is the perfect one..tapi..kami break atas sebab yang x dijangkakan...mungkin xde jodoh dan kami bawa haluan masing2..hm...its okay..i have my new life with Farish Hakimi a.k.a Aish (anak sedara aku)..skang ni ibu aku jaga dia disebabkan mama Aish dapat tawaran sambung belajar Ijazah di UiTM Melaka..so..aku dengan senang hati menjaga Aish di rumah disebabkan masih menganggur..serious..bila jaga dia..aku x terpikir pun sunyi ke bosan ke..so..sampai skang aku x terfikir nak cari new one..xpelah..aku muda lagi..baru 22..Setiap manusia ada jodoh sendiri..Allah dah tentukan..cuma cepat atau lambat..so..xpyh la risau..huhu..tapi sebenarnya..em..sebenarnya..Junsu 2PM tu pakwe aku..haha..perasan..kadang2 aku benci gak tengok love story..romantik2 nih..sebab mereka buat aku jeles jek..haha..melalut dah..so..ada apa-apa soalan?..komen je di bawah ni..okbai  :)

No comments:

Post a Comment