Friday 28 November 2014

The best list Korean Song ^_^

Assalamualaikum..annyeonghaseyo ^_^!!

Kali ni nak update tentang sepanjang zaman lagu-lagu korea yang pada aku best and easy listening..sebab apa sepanjang zaman?..sebab aku akan topup and update kat sini lagu-lagu latest yang aku dah dengar dari zaman aku jatuh cinta kat kpop tahun 2008 sampai laa ni..tak semua la sebab sekarang aku dah jarang sikit layan korean music..aku suka music yang slow, tapi tak terlalu slow sangat dan aku suka music yang rancak, tapi tak terlalu rancak sampai sakit kepala..huhu..mana yang aku ingat dan bila terdengar lagu tu best, aku akan list di di sini ye ^_^..jadi, jika ada yang tertinggal dan pada readers yang ada baca entry ini dan nak tambah pendapat/cadangan lagu yang best, boleh bagi kat komen..mana tau aku dengar best dan boleh update sekali kat sini..kannn...:) 


So..pada yang baru nak layan korean music, boleh try dengar lagu-lagu kat bawah ni..mesti terjatuh cinta macam i..siap hafal lagi lagu-lagu ni tauuu..hehe





Antara list song yang ada dalam PC aku :)

Ni antara list yang aku dapat taip kat bawah ni..list lagu yang pada aku best..yang lain boleh refer atas..ada kadang lagu yang tak sempat download, aku dengar kat youtube je....yang aku COLOUR kan tu memang lagu yang pallliiiing aku suka sangat ^_^

1) 2PM ~ Only you, Without You, Tik Tok, Tired of waiting, Put Your Hands Up, Follow 
               your soul, Heartbeat, A.D.T.O.Y, I`ll be back, I can`t , 10 points of 10,Again & again, I hate you, Go crazy, my house

2) Shinee ~ Ring Ding Dong, Lucifer, Amigo, Replay, view


3) Bigbang ~ Monster, love song, fantastic baby, that xx by GD, Eyes nose lips by 

                   Taeyangheartbreaker & One of A Kind by GD, bae bae, bang bang bang,
                    loser, 
If you, we like to party, sober,lets not fall in love, who you by GD


4) CN Blue ~ Love light, intuition, Diamond Girl,why, im a loner, 


5) SNSD ~ Into the world, The boys, Gee, Run, Mr. Mr , lion heart, think


6) K.Will ~ Please don`t, love blossom


7) 2NE1 ~ Lonely, I don`t care, Come back home, Gotta be you,I am the best,In the Club,falling in love


8) IU ~ Not Spring,Love, Good day,Someday


9) AKMU ~ 200%, On the subway, Galaxy, Melted, I love you, Give love,


10) Yang Yoseub ~ Caffeine,


11) 4Men ~ I Can`t, Baby baby


12) DBSK ~ Your love is all i need,


13) 2AM ~ I was wrong, Never let you go, One Spring day,Regret,


14) Lee Hi ~ It`s over, Turn it up, Rose,


15) Roy Kim ~ Bom bom bom, Love love love


16) A Pink ~ No No No, Mr Chu


17) B14A ~ Lonely, Wake Me Up, My Love,


18) F(x)  ~ Chu, La Cha Ta


19) G.Na  ~ Black & White,


20) Kim Bum Soo ~ Appear (OST Secret Garden)


21) Kim Jong Kook ~ How come I don't Know, What I want To Say To You (feat gary & 
 haha),loveable, Han nam ja, Men Are all like That, today more than yesterday

22) Hong Dae Kwang ~ I Feel you, No Answer, You and I


23) EXO ~ Overdose, Best Luck by Chen, Growl, Overdose,call me baby


24) GOT7 ~A, If you do, just right, Confession song, Stop stop it, Girls girls girls

25) Ailee ~ I Will Show You, Dont touch me, heaven, Good by my love, 

26) Luna f(x) ft Choi (Lu-kus) ~ Healing love

27) Jay Park ft Ugly Duck ~ Mommae

28) Mino ft Taeyang (Bigbang) ~ Fear

29) Winner ~ Empty, spoiler, colour ring, sentimental, baby baby, im young by Taehyun, 

30) Suzy ft Baekhyun ~ Dream


Dah tak larat nak taip..huhu..entry ni aku akan update dari semasa ke semasa bila ada latest song yang aku suka..ok bye ^_^







3 comments: