Friday 24 May 2013

~Mari ke Zoo JOHOR bersama Farish~

Assalamualaikum...Ya Allah..lamanya tak hapdet blog..kalini aku nak update entry yang dah berlapuk, berhabuk..bulan April lepas mmg busy sket sbb aku menggantikan guru yang aktif..so..aku kenalah galas tanggungjawab dia seperti guru kelas..guru akaun..guru sivik..guru sukan..guru penyelaras..dan macam2 lagi..huhu..kau..kalah kak tonn..hehe

So..penghujung April...untuk menghilangkan rasa tension akibat bebanan kerja..ceh..beban la sangatt..haha..aku telah mengajak Encik Aizat (best friend forever~statement tak boleh blah..haha) pergi ke zoo bersama Farish tengok kawan2 dia kat sana...kesian xde orang tengok..hehe

Ko bayangkan lah..budak kecik tengok binatang real depan mata..punyalah excited sayang aku sorang ni..selalu tengok kat tv je.. animal planet kan..sebelum ni mama n papa Aish pernah bawak dia g zoo..tapi time tu Aish tak pandai cakap lagi...skang ni..bila aku bawak dia g zoo..mulutnya adoii..tak berhenti cakap..suka sangat..dengan bunyi-bunyi binatang skali dia buat..happy tengok dia..nasiblah Aizat tu jenis melayan budak..kejar lah Aish berlari ke sana sini..hehe

Meh sini tengok gambar..First sekali tempat kitaorang terjah adalah kayak air tu..hadoii..tengah dukung-dukung si kecik tu..dia nampak kolam air..besar plak tu..terus nak terjun dari dukung..tunjuk nak g air..yelah sayang..maklong bawak ye..


Sebenarnya sikecik ni tertarik dengan burung tu..tak berkelip tengok kot..huhu


Encik Aizat dengan sikecik yang tak reti diam..huhu

Lepastu tengok unta plak...punyalah takut..nak dukung saje..


hensem kau unta..haha..gayanya macam tau-tau aku nk snap pic je..




si kecik yang always comel..^_^


Ni ha Encik Aizat dengan Kak Tonn..huhu





No comments:

Post a Comment