Tuesday 12 June 2012

Bila Bosan


Assalamualaikum…pernah tak korang rasa bosan?...tau apa makna bosan?..jangan kata tak tahu..kang aku bagi definisi panjang lebar x pasal2..huhu…ini kes pasal aku bosan tak tau buat apa kat rumah..time ni baru balik kenduri apa tah..mulanya online saja..tapi bila Syamil n Nana (adik aku yang ke empat dan ke lima) start bukak camera laptop..mula lah kitaorang buat muka tempoyak basi..saje test2 camera laptop..makanya..jadilah gambar spesis makhluk asing yang entah dari planet mane tah..kalau korang ada kenal2 mahluk dalam ni..sila bagitahu aku…tolonglah..aku teringin sangat nak tahu sape gerangannye dan dari planet ape..hahaha…:p

 Versi *Madonna Wunny alpengat Basi* (bukan nama sebenar..maaf..identiti belum dikenal pasti)...haha


*kesian tengok muka kau..haha


Bawah ni plak..Versi  Toyoli Syamil Lempengi hangus.*Lagi bukan nama sebenar..apekah???




Hahaha..pelik bin vangang pon ade..comel pon include sekali..again diulangi..jika anda mengenali makhluk di atas ini..sila hubungi saya..kerjasama anda amatlah dihargai..sekian laporan berita kebosanan saya..terima kasih..:)




No comments:

Post a Comment