Friday 18 November 2011

~MACAM MACAM~


Salam..tajuk ni takde kena mengena dengan macam-macam Aznil okay..:p..hmm..adohaii..lame sangat dah tak hapdet blog ni..ari2 kot aku bukak blog ni..tapi malas betul lah tangan ni nak taip..dasar pemalas minah sorg ni..n sebenarnya untuk ingatkan korang..aku update2 blog ni bukan nak paymes mcm org lain..ini blog aku..mmg saje aku syok sendirik..aku juz nk luahkan ape dalam hati aku seperti ape yg aku tulis dlm entry my first post..*tak suke sila tekan pangkah atas belah kanan..tapi sorry la yang..sebenarnya aku ada cerita pasal someone tu..tapi aku byk delete entry tu sebab malas dah nak fikir..lagipun kekecewaan aku da terubat..walaupun bukan kerana ade orang baru (aku single lagi lah!!)..tapi sebab bila aku scroll down bawah2..aku akan terbace entry2 aku..n bila baca..aku akan ingat balik kisah tu..so apehal nak ingat balik..lupekan jelah tak si dia tu..start a new life k..huhu..



*ini gambar tanaman anggur..bukan tanam anggur yang menganggur tu..eh..ape beza tanaman anggur dengan tanam anggur tu?..eh *buat2 confuse..eh lagi..melalut plak ko..teruskan...

Aku skang ni still menganggur tanam anggur..apehal lah skang ni mcm susah sgt nak cari keje..bila g intebiu..ade je slect..gaji tak berbaloi la..environment tak berbaloi la..gaji da sedap,tup2 kene transfer singapore lah..aduii..bila nak tengokkan rezeki kerja..banyak je offer dapat..tp tu lah..nak kata memilih..tak la sangat..cuma at least aku nak cari kerja yang boleh bagi aku pengalaman yang akan membuatkan aku akan stay lama kerja tu..bukan keje 2,3 bulan then benti..takperla cik wunny..try la selagi ada hayat..cesh..okbai

*Cik Wunny o_0

No comments:

Post a Comment