Monday 21 November 2011

Day 3~Apa yang anda selalu buat sebelum tidur




Salam..haha..mcm best je kan tgk kucing ni tido..hm..seriously..tidur adelah benda paling best kat dunia..terutama aku ni yg kuat tido..tp jadi x best bile ade nightmare..potong stim je kan..huhu..

okay..habit aku sebelum tidur buat masa ni adalah online..berfacebook..tgok blog syg ni..tengok jawatan kosong gov [disebabkan still menganggur]..tgk jawatan kosong area taman universiti johor..hm..bila lah nk dpt keje ek..belum rezeki lagi nampaknye..

Tapi..ade tapi ye..habit yang paling buruk time tido adalah aku suka berSMS sampai tertidur..mmg itu ajelah cara aku nak tidur..kadang sesetengah org, dy letak kepala terus je lelap..xpun berangan2 ke..aku x..kalau nk tidur mesti kene SMS org..x kisahlah sape2..walaupun baru sekali reply pun da bleh wat aku tertido..kalau x tidur mmg kejenye SMS jelah..sebab waktu nak menunggu orang reply tu mmg aku akan tertidur..mmg sorry la sape2 yg msg aku..kadang kalau dorg anta msg..msg aku tergantung..sbb xsempat aku nak anta, dah tertidur..huhu..selamat geng2 aku sumer da paham perangai aku ni..Thanks korg..:)

Habit yg kedua..aku da set playlist lagu khas untuk sebelum tido..dlm 10 lagu n sume lagu korea (fav song)..kalau x bleh tido aku akan dengar la lagu tu sambil golek sana golek sini..haha..nyanyi sikit2 sampai ngantuk tu dtg..n seriously masuk lagu ke 5 je aku da zZzz..tapi..kalau dah penat sangat atau mengantuk sangat barulah aku letak kepala..terus Zzzz...dah x kira SMS ke dgr lagu..itu aje nak share..okbai..:)

No comments:

Post a Comment