Sunday 20 November 2011

Day 2~Movie paling best pernah tonton


Salam..
Ok..topik kali ni pasal movie/cerita paling best yg anda pernah tonton..oh yaa..banyak tu..okey..aku bedal jela yang terlintas kat kepala aku skang nih ye..meh aku listkan..::



1~ Mujhse Dosti Karoge <HRITHIK ROSHAN, KAREENA KAPOOR N RANI MUKHERJI> [seriously jangan gelak sbb aku kadang2 memang layan Hindustan..alah..korg pon same ye x..huhu..aku tgk crite ni da lame..tp still sampai skang x pnh bosan tgk cite tu..kalau tgk mesti meleley lah air mata tu..sedih la seh..isk..isk..haha..]



2~ Boy Over Flowers < Koo Hye Sun, Lee Min Ho, Kim Hyun Joong, Kim Bum and Kim Joon> [ini memang gila punye..time ni aku sem 3 kot kat u..ni  gara2 lina..kawan baik aku perkenalkan aku cerita korea..memang layan r cite ni..best sbb hero dy hensem GILA kot..seriously time tu aku minat sgt gn Lee Min Ho..ketua kumpulan F4..hensem beb..dulu aku layan gak crite versi Taiwan..jerry yen tu..tapi kurengla sbb hero dy pn x hensem sgt..hehe..crite ni aku tgk sampai sanggup ponteng kelas..sanggup xmkn..x tido..duduk berejam2..sampai tido pon termimpi2..haha..memang sengal time ni..



3~NORA ELENA < Aaron Aziz~Seth Tan..Siti Saleha~Nora Elena > [yahh..ni mmg super best..aku mmg suka sgt crite ni sbb ade aaron aziz..hehe..aku mmg minat aaron aziz..crite ni kua pertengahan tahun 2011..tp aku x layan sgt sbb episod2 kan..malas nak tunggu hari2..last2 aku dpt crite tu kat mak usu aku..crite ni pon aku tgk sampai lebam2 biji mata[akibat xtido]..sakit perot[akibat xmkn]..sengal badan[sbb xberganjak tempat duduk]..kene bebel gn mak aku[sebab x buat keje ape pon..gile x?..haha]..n caya x aku abiskan crite tu 2 hari setengah saja ye..cerita tu best sgt..romantik sampai aku nekad nak cari lelaki mcm Seth Tan tu..hm..ada ke org lelaki mcm tu kat dunia ni?..rasanya xde kot bcoz no body perfect right..hm..insyallah..perempuan yg baik hanya untuk lelaki yg baik..so..jodoh kita ditetapkan oleh Allah..Cuma lambat atau cepat je kan..eh..melalut ke cinta plak..aduii..



haha..pic kat atas ni la lappy aku yg injured tu..ape lah nasib..dpt online separuh pon jadilah ye..huhu..nak main angry bird pon x dapat..haha..okbai..:)

No comments:

Post a Comment