Tuesday 22 November 2011

ADDICTED TO 2PM

Salam..hahaha...arini terlebih2 rajin nak post entry bebanyak..peduli hape..blog aku..tak suke sila click pangkah belah kanan atas sekali ye...haha..addicted to 2PM..ya betul..mmg aku tengah GILA dengan band ni..band korea yg skang ni tengah pames giler...dorg pon ade wat konsert kat Malaysia 25 Nov 2011..aku x g pon sbb  harganya mahal giler kot n x berbaloi tengok dorang dari jauh..buat penat + sakit tekak aku  jerit2 tapi dorang x dengar..wuuu..xpelah..aku mmg minat 2PM sebab dorg lah kumpulan korea pertama yang lina [bestfren]  perkenalkan kat aku time aku sem 2 kat u..dalam awal tahun 2009..time tu aku x minat korea lagi..bila lina tunjuk 2PM time tu dorg still x matured lagi..perangai gile2 n kebudak-budakkan..tapi skang da more charm..manly n sangat2 handsome ok..:p...xnafikan lelaki korea sume handsome+jambu+cute giler...aku memang sangat suke ok..tapi x bermaksud aku suke sampai nak jadi laki aku..memang x la sebab sape la aku ni kan nak dapat laki seperfect them..haha...n sampai skang aku still minat 2PM..kumpulan lain kureng macam SHINEE..BIGBANG..CNBLUE..BEAST..MBLAQ..minat juge..tapi bukan GILA mcm kat 2PM tu..haha..tapi yang jelesnye dorang kebanyakan range umur aku ye...tapi da pames gileee..n biasanya kalau dalam 1 team tu..kite akan minat sorang atau 2 org kan..biasanya yang lebih menonjol..contohnye vokalis..macam dalam CNBLUE, aku just minat kat Yong Hwa je..tak pon dalam U KISS aku minat Dongho..dalam FT ISLAND, aku minat Jonghoon and Lee Hongki..BigBang minat kat TOP..dalam 2AM aku minat Jo Kwon..tapi dalam 2PM ni..aku x tau kenapa aku x boleh spesific minat kat sorang je..maybe sbb dalam kumpulan ni semua ada kelebihan tersendiri..lagi satu aku suke tgk dorg dalam idol show..meh aku listkan sorang2..

Jaebum..First aku tengok 2PM..mata aku terpacak kat ex leader 2PM..masa tu first video clip aku tengok adalah video lagu Again&Again+hate you..mmg time tu dance dorg cantik n Jaebum sangat2 cool..tapi dy da keluar dari 2PM atas sebab2 tertentu.."(malas nak citer)..hehe..lahir pada 25 april 1987..



*Ye..kau la mambang..:p



Lepas Jaebum tibe2 aku tengok JUNSU ni sangat2 cute..aku sampai hafal lagu SLOW MOTION by Karina Pasian sbb dia suka sangat lagu tu..lahir pada 15 Januari 1988

 


* ko tengok..sampai aku edit gambar aku dengan Junsu ni..hehe..sila jeles..:p

And then aku nampak TAECYON yang sangat2 charm dengan gaya europe dy..suke senyum..kelakar n agak x betul ye..lahir pada 27 December 1988



NICHKHUN..aku rasa yang paling jambu kot dalam team ni..aku minat pon sbb dy jambu batu..haha..asal Thailand n lahir pada 24 June 1988



HWANG CHANSUNG..paling kebudak-budakan..dy maknae(paling muda) dalam team ni..sama umur dengan Junho..tapi Junho matured sket..lahir pada 11 Febuari 1990..



WOOYOUNG..mamat ni paling digilai classmate aku masa kat UiTM (Haziqah Zulkefli)..so..takleh suka Wooyoung lebih2 sangat..nanti dia jeles..:p..lahir pada 30 April 1989




JUNHO..lahir pada 25 Januari 1990..muke dia sebijik Rain,penyanyi + pelakon dalam cite Full House..drama korea yang sangat pames dulu..yang ini Junho







yang bawah ni Rain..








sebelah kiri kotak atas n bawah gambar Junho..sebelah kanan kotak atas n bawah adalah Rain..serupa kan..tapi bukan adik beradik ye..huhu





PICCA
All the members


pheww


















3 comments:

  1. huhu lngsung xkenal dorang =..=

    ReplyDelete
  2. Nice blog that you have and good writing, continue and keep up a good work,
    sesekali boleh lepak kat blog saya korean clothing online / korean fashion online. have a nice day...

    ReplyDelete
  3. suha~ hehe..awk memang x minat kpop eh..saya pun mula2 x minat kpop ni..tibe2 terjebak dgn kwn2 universiti..hehe..cuba lah try tengok 1 music video dorang..lagi2 Hands Up..its cool..hehe..

    Korean style online~ yah..thank you for visit my blog..gamsahamnida!!..sure..i will visit your blog too..:)

    ReplyDelete