Saturday 17 March 2012

Hai Hai Hai

Salam semua...wah..rindu giler nak post entry baru *walaupon mmg xde org bace..:)...huhu..rindu nak luahkan ape yg ada kat otak selama beberapa bulan x update belog...skang dah bulan 3 kan..


Alhamdulillah..skang ni aku dapat tawaran guru sementara di salah sebuah sekolah menengah di Benut,Pontian...sangat2 bagus untuk mencari pengalaman...insyallah kalau ada rezeki dapat lah sambung situ atau kat skolah lain..doakan k..amin...


Yang kedua..ingat tak lappy aku yang screen rosak tu?..skang ni dah sihat semula..alhamdulillah..adelah sikit rezeki untuk betulkan...nak beli baru sayang coz lappy tu baru pakai sethn...ade waranty 2years lg..gunakan sebaik mungkin ya..:)


Yang ketiga..skang ni makin berbizi2 nak menjaga anak sedara aku *Farish Hakimi yg makin meningkat dewasa tu..adui..skang da pandai jalan..adoii..penat nk kejar berlari sane sini...huhu..maklumla..mama dia dah sambung sem 2 awal bulan 3 haritu...so...aku jadi second mom lah ye aish..


Yang keempat..hati ni dah sikit2 terbuka untuk menerima someone yg sesuai untuk dijadikan laki..haha...dulu bukan main malas nk fikir..nantilah ape lah..banyak alasan tol..maklumla..dah setahun lebih single..skang aku dah 23..sedara mara aku..jiran sume dah tanye..hai syasya..bile nak kawin?..haha...tak tahu nk jawap ape..senyap je sambil tersengih..hehehhh...aku tak kisah nak tamatkan zaman bujang awal asalkan ade someone yg berjaya curi hati aku n ade ciri2 yang aku nak..insyallah..kalau ditakdirkan jodoh awal..terima lah seadanya..amin..wassalam..:)

No comments:

Post a Comment