Tuesday 24 January 2012

~MY LOVE FOREVER~

Salam kengkawan...tajuk x bleh blah kan..hakhak..kene tipu..korang igt mesti citer pasal boyfren aku kan..huhu...bf aku skang ni 2PM jek..cess *perasan habiisss..haha...xde maknenyer lah beb..single lagi...huhu..aku malas nk pk lagi r...kalau nak isi borang dulu eh...intebiu nanti2...:p...

Ok, Kali ni aku nk citer pasal anak sedara aku yang comel sangat..gile2 comel ah..haha..kalau korang tengok depan2..kompem terus peluk cium n dukung..haha......aku geram tgk muke die..dah r putih melepak *jelesss.....haha...aku mmg syg sgt kat die r..sampai mama dia balik cuti sem ni asek bwk die jalan jek..aku rasa macam mama dia culik dari aku..nak report polis ah camni..:p....haha..yela..mana xnya..sejak dia lahir..aku gn ibu aku yang jaga..mama dia sambung study kat UiTM Melaka...cuti hujung minggu n cuti sem je balik...wuuu....sabo jelah ea....

Aku ni da la gile snap pic..mmg banyak r gambar gn budak kecik comel ni..FARISH HAKIMI (Aish) nama betol die....nama x betol die Lee Dong wook Junior..haha..mintak2  la da besar nanti muke Aish cam artis korea tu..xlah kempunan aku nak jumpe artis korea..haha... *x habis2 minah ni dengan korea*...haha..lantak kau la...

Silalah tengok gambar dibawah ni.....



  
comel kan kan kan...mana x nya..mama dia pun comel jugak..bwh ni pic mama Aish...


Lovely family...*jelessss.......agaknye bile r aku dapat amek gambar mcm ni ekk...haha..


kalau korang mengaku Aish comel..sila comment..dan kalau korang mengaku aku comel..sila comment jugakk...haha..:)

2 comments: