Monday 13 June 2011

::ALHAMDULILLAH::

Salam..mula2 je aku da bersyukur..sriously alhamdulillah..Thanks Allah kerana cepat mengabulkan doa hamba mu ini...aku memang tak sangka mimpi pagi tadi jadi kenyataan..kata orang, mimpi yang datang apabila tidur lepas subuh selalunya mainan syaitan..tapi serious..aku ngantuk sangat sebab tido dekat pukul 3 pagi gara2 tengok movie..tp Alhamdulillah akhirnya makbul juga harapan aku..aku nak cerita..tapi malas plak nak kecoh2...kang tak jadi..aku jugak yang malu..tapi nak jugak tunjuk kat blog sayang ni yang aku happy giler bapak..hati dah berbunga2 nih..tapi takpe..take time...insyallah kalau ade jodoh..tak ke mana...Alhamdulillah YA ALLAH..segala yang berserabot dalam pikiran ni terjawab jugak..:)...Selama ni perasaan aku bercampur baur..takpe lah..kalau we go to the next step..baru aku ceritakan semuanya..itu sahaja..sekian..trimas..


    

*Cik Wunny

No comments:

Post a Comment