Saturday 2 July 2011

::KAHWIN MASAL PUNYA PASAL::


Salam..sekarang nih tetibe aku suke lak cinte indon terbaru..KAHWIN MASAL..this is first time crite indon yang aku layan and aku follow btol2..Kahwin Masal punya pasal..aku mengadap tv 4 jam dari kul 12 sampai 4ptg coz ade ulangan kat Astro Ria tadi..then aku sambung tengok episod 1 sampai 3 kat youtube..best giler jalan citer dy..pelakon dy lak memang aku minat giler+comel tahap gaban..huhu..sengal lak aku..


Kawin Masal ni bergenre komedi dilakonkan oleh Agnes Monica sbg Sachiko , Glenn Alinskie sbg Rio dan Jonas Ravinno sbg Ben.. Kawin Masal ni maksudnya upacara kahwin cara beramai2..Patutnye masa kahwin tu Ben kahwin dengan Sachiko..tapi sebab Ben lewat datang hari pernikahan dia..Rio pun terpaksa lah ganti tempat dia...Rio pun mmg suke sangat la coz dy memang cinte+sayang sama Sachiko tu...Cume dy tak berani nak luahkan kat sachiko tuh..tapi masalahnye Sachi suka kat Ben sebab Ben ni dilihat seorang pemuda yang kacak, digilai setiap wanita, bergaya dan ada moto besar. Rio pulak sanggup buat apa saja demi Sachi, dia sanggup korbankan cintanya demi kebahagiaan Sachi..Macam tu lah sinopsis dy..kalau nak tau lebih lanjut..laman web nih ade story pasal Kahwin Masal nih..http://nurizspace.com/2011/06/sinopsis-kawin-masal-astro-ria.html


ni Glenn Alinskie sebagai Rio..dalam Kahwin Masal ni..dy agak lurus+menghormati orang tua+penakot..huhu..agak sengal dy nih..tak boleh blah an..dy boleh tak reti langsung bwk motor n takot sgt dgn ben coz Ben asek blasah dy je kan..sebab dia ni bermoral+berilmu..papa Sachiko memang suka sangat Rio dengan Sachi..






ni plak Agnes Monica sebagai Sachiko..memang comel gile dy dalam cite tu..dengan rambut pendek..dia nih suka dengan Ben coz Ben ni kacak+bergaya+moden gitu..tapi papa sachi tak suka coz dress Ben tu macam penyangak..bertatu kat tangan..suar koyak2..memang macam langit dgn bumi lah dengan Rio tu..




And the last..this is Ben..memang ganteng bangat..tapi agak teruk la dress dy dalam citer ni..mmg betul cam penyangak..serious ok!..huhu..kesian btul dy coz papa sachi sikit langsung tak suka kat dia..huhu..







Kat youtube pon ade story dari episod 1..make sure korg tengok dari first episod..best weh..okay..selamat nonton ya teman2..:)

*from Cik Wunny



No comments:

Post a Comment