Sunday 5 June 2011

::My First Post::

*Owner of this blog

Assalamualaikum..:)   Huhuhu..firstly,this is my first post and im a new in a blogspot or new blogger.segala editing dlm blog ni aku belajar sendiri sikit2 n tibai je..huhu..selamat comel (comel kew?)..kalau ade kekurangan atau nak beri pendapat, sila tolong beri segala tunjuk ajar okay..hm..sejujurnya..aku buat blog ni bukannya nak suruh/paksa orang baca atau bukannya nak famous seperti sesetengah blogger lain..aku buat blog kerana aku suka menaip..aku suka berkongsi apa yang aku nak kongsi..bak kata orang..sharing is caring kan..and now i really need blog bcoz ini lah tempat aku meluahkan segala perasaan marah.. suka..gembira n sebagainya..tak nafikan ia mmg banyak menolong meredakan perasaan tu..and itu lah first reason kenapa banyak blog2 ditubuhkan..ye tak?..kalau ada bloggers lain yang terbuka blog ni..thanks kerana sudi singgah..tinggalkan lah jejak supaya aku boleh lah blogwalking kat blog korang..so aq rase lepas ni..blog ni la maybe tempat aq melempiaskan marah, kecewa n kegembiraan aq coz x sume kawan kita free untuk mendengar segala luahan hati kita kan..aq pun kesian jgk..malas nk membebankan kpale otak dorang dengan masalah aq yang kadang2 nampak remeh je...so after this..its up to me la nk terasa ke..nk marah ke whutever ke because this is my blog..Cik Wunny punya blog..So..Thanks kepada kawan2 yang sudi follow n membaca (walaupun entry tak best) dan sanggup mendengar segala luahan hatiku ini (cess) ..kalau tak suke..sila click pangkah kat atas belah kanan tu ye..Sekian..Thanks for everything...o_0

*Cik wunny

No comments:

Post a Comment