Tuesday 1 January 2013

Gigi Baru Tahun Baru 2013

Assalamualaikum dan selamat tahun baru 2013 kepada semua yang kebetulan singgah baca entry ni..eh..skema plak..huhu..sempat lagi kan aku nak ucap selamat tahun baru..baru 1/1/2013 ni...hehe...

Berkenaan dengan tajuk di atas plak...alhamdulillah..gigi semakin rata atas dan bawah....tahun 2012 adalah tahun pergerakan meratakan gigi aku..tahun 2013 ni plak tahun nak rapatkan kedudukan yang jarang akibat cabut gigi..kalaulah boleh..aku nak cabut braces hujung tahun ni...bukan tak seronok nak pakai...tapi penjagaan gigi yang amat leceh..all the time bila lepas makan, semangat nak memberus gigi membuak-buak..menyebabkan bila aku berjalan jauh sana sini..aku jadi tak selesa...hm..tak apalah..tapi berbaloi kan..cuba tengok gambar masa dua hari baru pakai braces di bawah ni..nampak sangat gigi comel dua tu terkeluarkan..kihkihkih..


Then cuba tengok gambar selepas 5 bulan pakai braces ni..alhamdulillah..semakin rata..^_^



2 comments:

  1. saya baru start pakai... macam awak juga... ada gg comel terkeluar... hehehe... tak sabar nak tunggu cam pic kedua awak... hope tak lama pakainya...

    betul tu... pakai braces ni tak de masalah sebenayrnya tp penjagaannya tu yang susah... kalau jalan jauh mesti payah... huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehe..in sha Allah..x sampai 5 bulan gigi boleh rata mcm pic no 2 tu...memang kena rajin jaga..kalau tak cepat karang gigi ada..yang penting kene kuatkan semangat..hehe..

    ReplyDelete