Saturday 19 May 2012

Day14 : Apa yang menarik anda lakukan hari ini

Salam..peh..tajuk full la sehh...huhu..sengal x sengal aku nih..update 30 cabaran bulan november 2011..tapi harini baru ke day 14..nampak beno nipunye..tu la..banyak sangat lencong topik..mmg ler x abis abis..huhu...
otw to KL babeh...
Ok..back to topik..harini memang sangat penat okay..aku dengan gamble mengikot adek aku n her husband belanja barang niaga di KL..area Plaza TAR n Plaza GM..ceh..bajet2 ikot dapatla jalan2 sane sini kan..*otak dah terbayang KLCC..segala bagai gitu..tapi..hamek kaw..sekali rasa nak patah kaki la jalan situ..rambang mate aku nak beli barang kat TAR n GM..memang x dapatla kau ke KLCC..kat TAR je berejam nak pilih barang..haha..husband adek aku pon habis 2k lebih beli barang niaga kat situ..bawak beribu2 tapi sorry..kereta x muat..terpaksa la beli yang ikut muatan..kalau tahu bawak lori..haha..
Sebelum berbelanja tu kena la belanja perot dulu..kebulur la seh time ni..padahal sebelum gerak dah breakfast dulu kat umah..ni berhenti rehat dan MAKAN jap kat n9..
Soto + Teh o ais Limau..sila .abaikan muke kebulur ni..haha

 
Adek n her husband..kebetulan kami pakai baju putih..:)

Ceh..bajet kat otak nak shopping bagai..last2 aku dapat beli tudung n butang je untuk ibu aku..tshirt nike untuk my father..tshirt Arsenal untuk adek laki aku..n for me..of cos tshirt Man United..ngeh ngeh..cuma kelemahannya..kalau nak murah mesti beli borong..serious murah situ..butang yang jurai2 tu aku survey 50 biji 50 ringgit..gile x?..kat sini sebiji maunya 4/5 ringgit tuu...aku sebat r sekotak..haha..selipar/wedges murah2 kot..kalau beli sepasang RM25..tapi law beli sedozen, dapat la RM10 sepasang..ade satu selipar tu..aku nak jugak..nak jugakk..last2 dapat jugak sepasang RM10 sebab husband adek aku beli sedozen kan..kakak ipar..dapatla rege murah gitu..huhu..

5 beg ni just husband dia beli je..x masuk barang aku..berat okay..rase tak terbe*** angkat menatang ni..dah la g 3 orang je..nak angkat barang sendiri lagi..bahaha..parking dah la jaoooh...macam menyesal je ikot..:p..

Balik nak redakan penat singgah jap di KFC @ R&R jejantas Air Keroh Melaka..

Cume yang terkilan bertambah sadis...aku lupa nak beli coklat yang aku dah survey awal2 tu..peh..sakit jiwa..murah2 sangat coklat situ berbanding yang jual kat Pontian ni kan..mana taknya..badan n otak dah penat..tau nak baring bila sampai kat kereta..penat tau tak?...ok..kali ni aku penat nak taip dah..huhu..okbai..:)




No comments:

Post a Comment