Wednesday 24 October 2012

Family Vacation~GUNUNG LEDANG


Assalamualaikum..lama dah tak update blog sayang ni..okay..lama dah entry ni terperap dalam draft ni..baru la dapat sambung n update..okay..pada 29 hb 9 2012 aritu sempat la bercuti 2 hari dengan family..g mane?..alar..dalam Johor je…..kitaorg pergi Gunung Ledang..






Ni pic on da way ke Gunung Ledang..sempat posing encik hensem saya..comel..:)…


Sampai-sampai terus check in here until next morning…this is Gunung Ledang Resort


After dah letak barang-barang..adek aku yang laki terus bawa aish  g swimming pool...tengok kedalaman katanya..ahaha..*padahal dia yang x sabar nak mandi tu..:p


Pemandangan kaki air terjun GUNUNG LEDANG..


Selepas kemas-kemas n tukar baju…kitaorg terus gerak jalan pergi kaki Gunung..cari port untuk mandi-manda..


Dah jumpe port best..ape lagi…mandi la..ahaha..Aish masih takut-takut nak mandi sebab air dia sejuuuuk sangat...serious..


Aku??...mampu celup kaki jela...sejuk beb..huhuhu

Then esoknya kami plan mendaki gunung...daki ke?..jalan je kot..:p...jalan sampai atas gunung tu..peh..pagi-pagi semangat dah membuak-buak nak naik gunung..




Sambil jalan-jalan..skodeng la sikit orang mandi-manda..eh...alamak...:p


Dibalik keindahan alam semula jadi...:)
tolong saya cari makcik rabbit ni..dia tersesat kat hutan..haha..


Suku perjalanan lagi ke puncak..mereka dah keletihan + aku yang hampir pancit..pehh..penatt


Tengokla tu...dorang dah sampai kat atas..aku??..stil stuck kat sini..huhu..cepatlah gerak wahai kaki...:)

oh yeahh..gua dah sampai beb..sampai puncak yang tulis "no entry " tu..:p


Ok bro..gua tunggu je lu terjun..cepat la beb..:p

Pemandangan dari puncak atas...subhanallah..cantik sangat..:)


Ok....ni pic on the way balik johor..tempat yang wajib singgah.."bandar tangkak"...tempat membeli-belah kaum wanita..haha...kain pasang serendah RM10 beb...


Last-last 4 kain pasang aku beli...

Oklaaa..ini rasanya entry paling banyak gambar..insyallah akan memberi kenangan manis bila aku review balik entry ni n membuat aku tersenyum..:)..nama pun diary kan..hehe..ok..bye











No comments:

Post a Comment