Monday 15 August 2011

~IM BACK!!!~

Salam..lama la seh aku tak update blog ni..online punyelah hari2..nak bukak blog dengan update ni punye lah malas...adoii..
Ini disebabkan aku dah start keje di 7e kat area tempat aku ni...guna degree aku..dapat jawatan MT( management trainee)..okla basic dlm RM1000..insyallah kalau ok..aku teruskanlah..ade perancangan juge nak sambung master..maybe bulan 1 nanti..tgh pikir nak amek course ape memandangkan degree aku dlm bidang finance..u ape yg tawarkan master in finance atau islamic finance ye?...swasta takmo la..tak mampu ler..
Huhu..alhamdulillah..keje ok..life pun ok..dan aku sudah boleh lupekan org yang aku pernah suka+terjatuh cinta tu..kecewa-kecewa jugak..but,life must go on right?..cume aritu aku tersentapp skit coz boleh la plak mamat tu dtg 7e tmpt aku keje...pegila beli air kat tempat lain dol..banyak lagi tempat..adoii...teringat la plak memory dulu..huhu..dah..lupekan2..malas nk pikir psl dy..cume skang aku rase lonely sgt...nak kua mane2 mcm dah takde sape teman..kawan2 sume da bz..mane bz kejenye..mane bz blajanye..aduii..rase cam nak cari new partner..tapi x jumpe2 lagi..hm....takpelah..Allah dah tentukan kita dengan siapa..cume cepat atau lambat je..cume bila aku tengok adek aku da ade ank comel..teringin plak ar nak kawen...adoi..xde calon..ibuu..carikan la calon lg..cume jangan cari mcm mamat seeengggalll tu..huhu..adoii...senget plak aku pepagi nih..dah la bulan pose..huhu..
Sempena bulan puase yg mulia ni..aku nk ucapkan selamat berpuase kepada sesape yg bace blog ni...nk ucap selamat hari raya lama lagi plak..tapi lagu raya dah dengar sane sini...huhu...okla...lain kali aku update lg...ok salam..

*from Cik Wunny

No comments:

Post a Comment